Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Liten blir stor..

I helgen flyttar min älskade lillasyster hemifrån PÅ RIKTIGT.
Nu har hon ju bott dels hos Mickes familj och här hemma med mamma & Hans.
Men dom flyttar ihop i sin alldeles egna lägenhet i Skultuna i helgen.

Min lillasyster har blivit så stor, du är vuxen nu Jessica! ;)

Det ska bli kul som fan! Då ska jag åka dit jämt och våldgästa er!
Moahaha :)
Nej då men ofta! Ska bli skönt att ha någon att åka till, så man kommer ifrån den här hålan lite.
Kanske fastnar där och flyttar dit jag med :p
Känner att jag inte har så mycket som håller mig fast här..
jo barnens pappa då såklart men.. nä vi får se.

Och Hugo tjatar så om att vi ska åka tåg till Jessica & Micke! :)
Han har ritat en karta till och med ;)
sötnos.



Love yah baby ♥


Moi en stolt storasyster! En liiten Jessica, & våran mormor Mait :)
1991.


Det här kommer bli bra det!! :)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Älskar er!

2012-01-23 @ 18:16:39
URL: http://http://jessiiicaaas.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback