Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sjuuuuk.

Hej hej..
Blev sämre i söndags så så fort barnen åkt till sin pappa så låg jag i soffan halv död..
på måndagen mådde jag ganska okej först, det blir nog så när man MÅSTE vara pigg och orka, för barnen kom ju hem. Sen när dom lagt sig och jag kunde slappna av så kände jag mig sådär halvdöd igen,
orkade knappt sitta upp liksom..
och hostar som en idiot. usch!
Lade mig vid 21 igår men sov skitdåligt hela natten, sov ytligt och svettades som ett djur,
så drygt!
När Hugo kom upp inatt så hade han sin bobbycar med sig..hmm. :p
han har knappt brytt sig om den på ganska länge,
och han ville att den skulle stå i sängen mellan oss, men där sa jag nej :p
Toker.

Upp i morse, ringt lite samtal å sådär.
BVC på synkontroll med Hugo igen, vi var ju dit i nov och han verkade se lite sämre på vänster öga,
så han fick göra testet idag igen och det verkar återigen som att han ser sämre på vänster öga.
Så hon ska skriva remiss till ögon så får vi dit och undersöka det hela.
Antingen väntar man ett tag till och hör en ny undersökning, eller så får han glasögon.
Ögonen "mognar" ju så det kan ju förbättras under tiden.

Jaja vi får se, huvudsaken är att vi gör något åt det så tidigt som möjligt OM han har nåt synfel,
annars tar det friska ögat över och det "dåliga" ögat blir sämre och sämre och det vore ju inte så bra.
Tänk er Hugo i glasögon ;) sötnos!!

Sen hem å bara varit hemma..

Max & Vincent har fått vattkoppor nu också, skönt att alla 3 har haft det sen ;)


Nu ska jag göra Hugo klar för sängen så han orkar upp till dagis imorgon,
jag ska till arbetsförmedlingen, jippie! :p not.



Hugo för typ 1 år sen!



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback