Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag

Hej hej.
Söndag, helgen gick fort. Den känns som en dimma, vad har vi gjort i helgen egentligen? :p

Hugo åkte till sin pappa igår, sen idag hämtade dom tvillingarna.
Jag mår skitdåligt, feber och hostar och mår illa, det känns som att allt jag äter vänder magen utåin :p
Jag hoppas verkligen det är bättre imorgon så jag orkar med en vecka till med barnen!
Skönt att R kunde ta barnen idag iaf så jag har fått vila.
Har inte gjort annat än att ligga i soffan och typ sova.
R jobbar ju kväll i veckan så då hinner dom knappt ses.
Så det är ganska lämpligt att dom är där sön-mån dessa veckor.
Guud vad mammiga dom är alla 3, kan va bra att dom är ifrån mig lite också!

Idag är min sista dag som föräldraledig. Har ägnat en stor del av dagen åt att fundera på livet.
Vad vill jag egentligen? Vad vill jag syssla med liksom?
Myyycket svårt att veta, önskar jag visste och hade någon riktlinje att gå efter :p

Jaja allt blir bra på nåt sätt, det blir det alltid!

Nu ska jag se på tv sen sova..
får se vad veckan bjuder på för roligt då :)

Puss & heej




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback