Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Vin !

Igår vart det lite vindrickande.
Bara jag och mamma. :)
Så skönt att bara sitta här och äta och dricka gott och prata om allt mellan himmel och jord :)
Älskade mamma, vad hade jag gjort utan dig??.










Hon åkte hem vid midnatt, jag gick och lade mig och imorse sov jag ända till 11 :P
Barnen har ju varit hos Ronny i helgen.
Så skön helg, behövdes verkligen efter allt som hänt i veckan.

Idag känner jag mig lugn och sansad och har ny energi :)

Hugos prickar börjar smått försinna, men när kan man gå till dagis igen efter vattkoppor?
Han har ju haft jättemycket prickar, endel är på väg bort men endel är fortfarande lite såriga (eller hur man ska säga).


Nu ska jag se på film, ha en bra kväll folks!!!

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback