Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

...........

Jag är så jävla lost. totalt sönderkraschad.

Hade supertrevligt igår med lite god mat, o goda vänner.
Sen började jag må så dåligt..
Kändes verkligen som början av en panikångestattack.
Så det var lika bra att lyssna på kroppen och avsluta allt å gå å försöka sova.

Jag vet inte hur mycket mer jag orkar just nu alltså.
det har varit på tok för mycket konstiga saker dom senaste veckorna(eller ja, egentligen hela året) som har påverkat både kropp å själ å jag har fått nog nu, jag pallar inte mer.

lämna mig ifred och låt mig bara va, annars kommer jag aldrig ta mig upp igen.


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Men stackars vännen! Jag har förstått både här och på fb att det är massa "konstigheter", skitsnack och andra saker som gör att du inte kan leva ditt liv ifred och på det sätt du vill, tillsammans med dina fina pojkar.
Jag hoppas verkligen att du kan få lite lugn snart från alla som uppenbarligen inte får någon näring i sitt eget liv utan måste röra runt i andras...

Kram

2012-07-09 @ 14:30:25
URL: http://blogg.mama.nu/fanea

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback