Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag..

..eller? Blir helt dagvild nu när det är semester å sommarlov å knappt några rutiner alls. :p
Barnen kommer hem hit imorgon igen, myspys!
Idag kom barnbidraget så jag har storhandlat,,
är enklast att göra det utan barn faktiskt ;)
var till Orsa en sväng,
sen på Ica Maxi.

Sen fick det bli pizza , det var riktigt gott,
massa kebabkött å massa vitlökssås!

Ramadan börjar ju idag, så nu har grannarna lite "middag" eller nåt låter det som :p
det är faktiskt ganska kul med utlänningar som grannar,
ibland lär man sig lite intressanta saker.
här på vår gård bor det tyskar, amerikaner, turkar, och svenskar.
Fast det blir lite svårt ibland med alla olika språk,
för barnen. Hugo säger vissa uttryck som turkarna säger ibland haha :p
jag fattar inte vad det betyder men jag borde kanske gå en språkkurs :p
aja det är väl bra att va lite mångkulturell i detta samhälle :p

Sen har jag haft så ont i huvudet så har legat i soffan ett tag..
plockat lite här hemma, sen klippte jag av mig halva håret haha.
Nej men iaf 1-2 dm.. var så jävla trött på långt hår, + att mitt hår är så tjockt.
skönt att få bort lite. Det är ju lite sådär att klippa av det när man har så långt som till midjan,
men det växer ju ut igen som tur är ;)
sen färgat det.
 
kommer kort nån dag :p
 
nu ska jag ut å röka. tjingeling.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback