Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hej hej hemskt mycket hej.

Barnen var hos sin pappa igår tills idag. fast Hugo är där en natt till.
Jag hann en hel del igår, städade massor, möblerade om i vardagsrummet, det vart mycket bättre!! Sen sytt kuddfodral o en dyna i soffan som var trasig. Vill ha en nyyyy soffa men det känns väldigt omöjligt just nu :p
Somnade inatt nån gång och vaknade 11 imorse.
Upp, åt lite, sen åkte vi å handlade å tvillingarna följde med mig hem.
Busade en stund, gjorde mat,
Pär kom o var min middagsgäst,
sen lekte med skruttarna ett tag och vips så var klockan läggdags.
Dom sover ju inte på dagen längre, bara ibland.
så dom somnar ganska snällt på kvällen.

Sen har jag diskat å fixat, planterat om lite blommor,
gjort slingor i håret, duschat..
nu ska jag snart sova.

 
Snart helg igen, tiden går så fort. Och snart är sommarlovet slut för barnen och det är dagis igen.
Det känns verkligen som att sommaren är över, har regnat så många dagar så det har fan kännts som om det vore höst ett tag..
 
 
nej nu ska jag sova.
god natt :)
 
 

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback