Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

upp o ner

jaha nu har jag också fått nya blogg.se grejen. fattar noll men man vänjer sig väl. idag känns det bättre iaf, man måste ju nå botten innan man kan gå uppåt. och mina älskade fina barn har kommit hem och då blir jag alltid på bättre humör <3
 
Detta var typ förra sommaren, dom gick ju vid 10-11 mån båda två så det måste va runt omkring där.
 
 

Detta var lite senare, typ på hösten. surpuppor :p <3
 
 
 
Hugo o min fina bror på tomteland/Gesunda, 21/7-11.
 
 
meeeee.
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fina bilder =)

Vi som bor här runt omkring har startat en tråd på Facebook, så i mellan åt fixar vi träffar. Väldigt skoj och uppskattat!!

2012-07-09 @ 14:57:10
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback