Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Dagen idag..

började ganska bra.
Lämnade barnen på dagis, dock lite försenade som vanligt. Jag måste bli bättre på att gå upp I TID!!

Efter det gick jag till Catrin o drack lite kaffe innan vi åkte ner på stan.
Kika runt lite sen hemåt tills barnen slutade.

Käka lunch sen fick Ronny ta barnen på eftermiddagen
jag fick världens huvudvärks-attack. uuuurk var helt död.
så tack och lov så hade vi möjlighet att göra så, så jag kunde vila.
Sen sov jag i 3 (!!) timmar... oops. ;)

efteråt var huvudvärken borta iaf. :)

Barnen kom hem, åt lite.
Eftersom jag inte gjorde nån nytta alls på eftermiddagen så gjorde jag massor när barnen hade somnat.
Därför sitter jag här nu.. :p
Men ska väl dra mig mot sängen snart.

Fredag imorgon.. på lördag ska jag dricka öl , göttans.

God natt o puss o kraam



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!:)



Vad tycker du om den nya plattformen?

Klicka dig in på min blogg och lämna en kommentar i inlägget "Dagens Fråga" som handlar om vad just du tycker om den nya plattformen! :)

Samlar ihop för att se vad alla tycker, så kan vi se vad resultatet blir sen!:)



Direktlänk: http://believe.webblogg.se/2012/june/dagens-fraga.html



Kram <3

2012-06-15 @ 10:26:02
URL: http://believe.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback