Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hugo bland annat.

Jag blir så stolt, Hugo har blivit så himla intresserad av att lära sig så mycket.
Det här med t.ex. former.. han kan fler än jag haha :p
hexagon, pentagon, oval, fyrkant å bla bla.

Sen alla byar lite här å där, vi har ju åkt endel till Nusnäs å Orsa å sådär de senaste månaderna och han tycker det är jättekul att åka och titta runt lite.

Det gör jag med. Jag gillar verkligen att åka och titta på alla fina hus som inspirerar,
finns mycket fult konstigt också haha, men jag blir såå sugen på att
köpa en tomt o bygga, eller köpa ett fint hus om jag hittar nåt som verkligen känns rätt.
Jag skulle faktiskt kunna flytta till Nusnäs eller Vattnäs, det är två ställen som jag tycker är charmiga.
Nåt jag inte gillar är tegelhus :p och så skulle jag aldrig kunna KÖPA en lägenhet.
varför när man ändå kan hyra?.. ta lån å grejer för nåt sånt,
nej då köper jag hellre ett hus. Iallafall när det gäller häromkring Mora.


Sen kan han alla bilmärken, så fort han ser en bil å vet han vad det är för märke.
och han håller till och med reda på vad hans fröknar har för bilar :p
bilgubbe :p


Han har ju haft lite problem med talet, och stammat i perioder.
Men det har släppt massor dom senaste två månaderna.
Nu talar han mycket mer, tydligare och är mer medveten om att han ska säga rätt..
på nåt sätt.. svårt att förklara såhär.
och han stammar inte mycket alls längre,
vi har inte haft nån mer kontakt med spec-logopeden men om det nu är så pass bra så behövs det inte heller. Då finns det faktiskt dom som har större behov av hjälp och det är så dåligt med såna tider.
om det inte blir ett bakslag då, men vi får väl se.

Det är lite funderingar i min lilla hjärna bara :p


Tänk att han blir 5 i okt! :)
Det står inte på förräns han är 15 och ska åka moped å tjata om öl å allt det där :p
Nej usch hemsk tanke haha.

Det är iallafall skönt att jag fick barn så tidigt så jag själv inte är urgammal när mina barn är typ 15 :)

Nu ska jag ut o ge kaninerna mat sen skriva ut lite foton.

Puss å hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback