Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kväller...

Sista desperate housewives var det ikväll, buhuuu!! :(
Men tack för alla mysiga kvällar vi har haft ;) :p
Vad ska jag nu se på?.

Sitter nu och väntar på att vännen ska höra av sig, fick ett väldigt tråkigt besked för ca en timme sen. :(
Åh ibland önskar jag att jag kunde dela på mig..
jag vill finnas för alla, ställa upp å bara finnas till.
Men det är så svårt ibland..
man glömmer lätt bort sig själv och vad man själv tycker och vill.
När två i ens omgivning behöver stöd och jag bara är jag..
hur ska jag kunna finnas lika mycket för båda?.
Det är inte alltid så lätt.


Idag då, barnen har varit på dagis.
Jag var till mamma och drack kaffe,
sen åkte vi in på Om Igen (typ secondhand- butik för er som inte vet),
har hyrt hyllor där så nu ska de bort massa skrot.
Tänkte ju vara med när det var loppis i bystugan här,
men det vart inte så.. ibland passar inte allt in o det går inte som man tänkt sig.


Imorgon är det röd dag och ledigt.
Grabbarna ska till sin pappa, nu igen :)
Men Ronny ska iväg på torsdag så det är bra om dom ses innan,
nåt kan faktiskt hända på vägen, man vet aldrig.
Man ska alltid ta vara på tiden man har tillsammans och visa hur
mycket vissa människor betyder!

Hugo ramlade idag och var så ledsen,
och han frågade efter pappa, "jag älskar min pappa" osv..
lilla gubben ♥










Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback