Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag.

Idag har dagen varit himla bra.
Alla pigga o glada, underbart väder, ganska rent hemma så har liksom kunnat bortse från lite sånt ;)

Max har ju varit jättekass i magen i nån dag, idag var det Vincents tur, men ändå inte lika mycket som Max varit.
Blöjorna har gått åt som smör i solsken.
Jag tänkte potträna snart..

Hugo tvärvägrade pottan och toan,
men sen helt plötsligt så gick han på toan jämt.
Sen en dag så ville han helt plötsligt sova utan blöja,
ja visst tyckte jag, det skadar inte att prova.
Och det gick superbra, vips så var han helt blöjfri bara sådär.
Så skönt!
Han är så duktig, har råkat kissa i sängen 2 ggr bara ända sen dess.
MEN vi får väl se hur det går nu när allt är lite mer stressigt osv..
Det går när dom är redo för det helt enkelt!


Idag åt vi fetaostfylld fläskfilé, det är ju såå göööötttt!
Jag älskar verkligen fetaost!


Sen cointreau-dränkta apelsiner med smält choklad på, typ :) o en god vanligglass till.
riktigt gott.


Barnen fick bada sen sova..

Jag satt ute en stund nyss, så skönt att va där ute när det inte är nåt barn överhuvudtaget ute.
Så tyst o lugnt o skönt.
Nåt jag verkligen uppskattar efter en stimmig dag.

Målade naglarna..
nu ska jag se på tv en stund sen sova.

Hoppas ni också har haft en bra lördag!!




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback