Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Måndag.

Vad har vi gjort idag då?
Hmm.. barnen var hos sin pappa så jag hade sovmorgon..
vaknade 9.30, sen ringde mamma och frågade om jag ville följa till ÖoB..
ja visst tänkte jag.
Upp å göra sig klar, drack lite juice å tog medicinen.
Rökte.. sen åkte vi.
Skönt att prata lite med mammsen. ♥
Handla, sen hem o fika lite.

Barnen kom hem efter dagis, vid 12 tiden.
Vi lekte o myste lite, sen skulle tvillingarna sova..
dom var ju sjuka hela förra veckan så dom var lite trötta nu när dom var tillbaka på dagis.

Sen har dagen rullat på.. vart full rulle som vanligt.



en sliten mor med två hjälpredor i bakgrunden :p



Jag & kära mammsen, 26/5.



Flumm!



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback