Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Onsdag..

God kväll.

Både igår och idag har jag fått en hel del gjort.
Äntligen bytt kaninbur! Bytt tvillingarnas säng,
så ut med spjälisarna och in med en våningssäng, dom sover ju såklart båda två i nedersängen.
Dom är så små och den är så stor :p dom är ju så vana att ha varandra så nära.
Det har gått ganska bra.

Fyllt "äpplet" med sand, så vi har en egen liten sandlåda utan kattbajs :p

Idag har jag varit på jysk, köpte madrass till deras säng, täcke, sängkläder, sen nån present åt dom.
å en perfekt "korg" där jag nu har mina tyger i! :)
sen lite annat småskrot.

Snart kommer jag äntligen att vara nöjd med tvillingarnas rum! Ska måla om sängen sen nästa gång dom ska va hos sin pappa en hel helg så jag hinner ;)

Sen hemma å tog de lugnt en stund, jag har varit toktrött alltså, fy sjutton.
Men kom iallafall ner till körskolan idag, så det var bra ;)


Nu ska jag snart sova.
Imorgon blir det lite fix, måste fixa inför kalaset på söndag också.
DÅ MAX O VINCENT FYLLER 2 ÅR!! :D
wihoo, mina små älsklingar ♥


Systeryster kommer till Mora ikväll så vi ska ses imorgon också :)
Lovely.


Nu säger jag god natt!!

Hej hej!

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback