Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Skrattretande ab.

Jag har verkligen funderat på allt som hänt hela det här året, hittills.
Det är fan sjukt hur mycket konstigheter det har varit, jag har aldrig varit med om så mycket falska människor och hur mycket skit folk kastar på andra, jag trodde jag hade sett mycket i mina dar men det här är verkligen rekord.

Och jag undrar verkligen VARFÖR? Vad har jag gjort egentligen, det känns som att halva världen är emot mig och alla kastar skit.
Det blir som en ond spiral alltså, det börjar med nåt snack, sen snackas det vidare och förvrids mer och mer och allt är bara så patetiskt.

Herregud..

Hela det här året har jag försökt ägna mig åt mina barn och försökt klura ut vad JAG vill med livet.
Jag har klippt bort många energislukande "vänner", dragit mig undan för att slippa höra massa idioti,
jag känner att jag inte vill slösa energi på sånt då jag hellre kan lägga den energin på att göra dagarna bra för mina barn. och mig. OSS liksom.

ÄNDÅ så har jag tydligen retat upp folk så pass mycket så att dom tror att dom
har rätt att behandla oss så illa!
Är det värt det eller? Mår ni bra av allt sånt?

Det är liksom samma nivå på allt som när jag var 14!
Störtlöjligt.

Är det nåt jag har lärt mig av allt det här är att putta bort det,
jag är stark och ni lyckas inte trycka ner mig.
Jag tänker inte tillåta det.
JAG är värd bättre, MINA BARN är värd bättre.
Dom ska ha en glad o positiv mamma för sånt märker dom av mer än man tror.


Jag gör verkligen allt för mina barn, så att dom ska ha det bästa livet dom kan få.
Ska vi verkligen behöva flytta härifrån för att komma undan allt sånt onödigt skit?
Jag flyttar gärna! Men barnen har ju sina dagis o sina kompisar, och sin pappa här.
Det är liksom inte bara att flytta....


Ja skrattretande är det iallafall.


Keep talking shit about me, you make me famous!!










Kommentarer
Postat av: Emelie :)

Det kommer alltid finnas folk som tycker det är kul att snacka om andra. Jag umgås nästan inte med någon överhuvudtaget längre, jag klarar mig bra själv med min familj och mår bra mkt bättre av det också.



2012-06-21 @ 20:45:06
URL: http://emelieaspelin.com
Postat av: Liza

Bra skrivet!

2012-06-25 @ 09:58:27
URL: http://lizalovisa.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback