Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Bitterfitta!!

Åh idag är det helt tvärtemot igår.
PMS AB!! Så jävla irriterad på allt :p
usch vad jag hatar detta haha.
tur jag kan skämta om det iaf ;)

Nu är det dagisplats på gång åt tvillingarna, så nu kan ni nyfikna jävla fittor sluta tjata o bry er om varför dom inte gått på dagis än.
Men det blir antagligen på canada, i Hånåkni ..
fy fan hur ska det lyckas, jag har inte ens körkort å så ska jag hinna lämna Hugo på rödmyren och hur ska jag då hinna med nåt jobb eller nåt, halva dagen kommer ju gå åt till att åka buss o lämna tvillingarna!
Det kommer säkert sluta med att vi får lov att flytta ditåt kanske när Hugo slutar på dagis och ska börja skolan,
men jag vill inte bo där borta!
Snacka om att man har blivit bortskämd nu när man bott granne med Hugos dagis ;)
Ni med körkort ska fan inte klaga ;) hade jag haft det hade det varit så mycket lättare!
Men hur ska jag hinna o kunna ta nåt jävla körkort då??!.


Äh orka. god natt. (om det ändå vore möjligt.....)

Kommentarer
Postat av: marlene

begär omplacering:)

2012-03-22 @ 11:58:33
URL: http://liasmamma.blogg.se/
Postat av: Maria Larsson

Som ompaceringsbarn har man förtur så det kan du ju göra. Inte skoj att behöva åka genom halva stan med buss. Men jag klagade också då jag måste åka. Trots att jag har körkort och det är av den enkla anledningen att jag faktiskt inte hade råd att åka så mycket. Så det är ingen dans på rosor trots att man har körkort tyvärr. Vi fick snabbt en plats på den här sidan sen men jag tackade faktiskt nej då Ludvig trivs så bra på sitt dagis. Men jag tycker du ställer dig på omplacering direkt så ska du se att det löser sig. Kram

2012-03-22 @ 19:28:10

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback