Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fina dag!

Vilka fina dagar det har varit! Så skönt ute, nu är det väl verkligen vår? :)
Har varit på massa promenader, bara det gör ju så att man blir på mycket bättre & gladare humör!
Jag älskar solen! :)

Igår blev jag bjuden på mat här hemma, så gott!
Vilken kompis jag har, så himla snäll :)

Något gör att detta känns så bra, något känns så himla rätt.
Jag har lite svårt att förhålla mig till allt, men i djupet är det ändå något som faktiskt känns lugnt och bra.
Svårt att förklara..
Ska man inte lita på sin magkänsla? Nog för att min magkänsla har haft fel förut , men ändå..
Man lär ju känna sig själv bättre också och lär sig veta vad som känns bäst.

Idag är jag glad, vet inte varför men jag känner mig bara så glad.


Max

Vincent


Hugo gillade mina skor :) :P



Skoprövning på gång :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh kuul att du är så glad :)

Jag tror helt klart på att du kan lita på din magkänsla, speciellt när det känns så rätt. Du gör ju inget större fel så då kan det ju inte vara fel, typ. Svårt att förklara :D

2012-03-22 @ 09:57:47

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback