Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nicee!

Nyss hemkommen från stan.
Köpt lite alkohol tills imorrn, kommer bli riktigt kul, massa röjj! :D
Sen 2 toppar & nagellack, jag fyller ju år på måndag så fick i present av mammsen :) ♥



Var in till optikern och fixade mina glasögon litegrann,
bokade en ny tid för synkontroll också, vilket jag måste göra,
har fått mycket sämre syn o har skjutit upp det jättelänge.

Sen in på Siljansutbildarna o kollat lite.
Arbetsförmedlingen sa att jag skulle dit o fråga om jag har allmän behörighet för att söka högskolekurser, och det har jag tydligen!!
Det visste jag inte! Jag trodde att man fick lov att ha läst en hel gymnasieutbildning för att kunna studera vidare på högskolenivå, men jag hade fel :p
Jag har ingen hel utbildning, men ganska mycket betyg pga att jag har studerat ganska mycket och ganska olika. Har ju prövat på massor men aldrig lyckats slutföra en hel utb :p

Såå jävla gött, nu finns det mer vägar att välja för mig och det känns skönt!!

Jag längtar tills imorrn, åh vad kul det kommer bli!
Vilka underbara vänner jag har! :D
Lovelovelove.



Just nu är jag såå glad!


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback