Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Pappa.

Idag fyller min pappa 52 år, stort grattis pappsen!!
Jag saknar dig massor, jag önskar att jag hade körkort så jag kunde åka dit och hälsa på.
Blir så himla krångligt att få med alla barnen + tvillingvagnen på bussen. :(
Jag önskar att vi hade bättre kontakt, jag tänker ofta på när jag var liten och allt vi har gjort i familjerna.
Mamma m.familj & pappa m.familj.
Massa mysiga minnen!

Öndalen, åka fyrhjuling, ut på sjön, pimpla, grilla korv, hundarna, katterna,
ladugården när det fanns grisar & höns :) , åka båt, farmor & farfar, jular, födelsedagar m.m.

Jag minns helgerna när jag var dit, då vi satt och tittade på bland annat Fångarna på Fortet och åt massa gottis, det var så mysigt :)
Det var liksom höjdpunkten på helgerna, då vi var samlade (oftast) o bara hade det gött.
Pappa, Lena, jag, Adde, Thomas, Anders & Lars.



Pappa, storebror Adde & jag nyfödd.

Love you all!

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback