Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Växer så det knakar..

Mina barn har haft nån växtperiod nu, alla tre.. det mesta har blivit för litet på längden. :p
Tvillingarna kan ärva efter Hugo så det är bra,
Hugo ska få kläder efter min kusins tvillingpojkar så det blir också riktigt bra :)
Jag har sån tur som har så snälla släktingar! Tänk vad dyrt det hade blivit med allt annars,
och tur att jag har en kusin som har tvillingpojkar hon också ;) Där har jag fått & fått köpa mycket bra!
Ni ska bara veta hur mycket jag uppskattar allt!!


Men vi har haft lite strump-brist här några veckor nu..
Hugos har gått sönder typ allihopa, så dom kan ju inte tvillingarna ha ;)
Tvillingarnas strumpor har blivit för små..
Hugos fötter har även vuxit som sjutton så nya strumpor var ett måste.

Jag & tvillingarna gick till KappAhl och kikade idag innan vi hämtade Hugo på dagis..
Vilken tur jag hade, det fanns massa strumpor på rea! ;)


Hugo fick även lite nya kallingar.
och jag köpte 2 ringar till mig själv!

Dom passar bra i min nya ringgrej som jag fick när jag fyllde år :)
Kan visa en bild sen..


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback