Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

det går bra det här..

eller inte. En hel vecka sen jag uppdaterade. Tiden går så fort, det kändes som om det var igår jag skrev :p
Aja whatever :p

Haft fullt upp som vanligt..
I Fredags åkte jag o Pär å hämtade syrran & Micke o Mickes bil som skulle hit å lagas.
Lika trevligt som vanligt att åka iväg en sväng o kul att umgås med syster en liten stund :)
Vi kom hem vid 22 tiden..

Lördag åkte vi å handlade lite, köpte lite öl, städade..
sen vart det grillning med lite folk.
Gott o kul!!


Barnen var ju hos sin pappa hela helgen.

Söndag var jag sååå trött, vaknade halv två !! Haha shit.
Men har varit asmycket ett tag nu o jag har verkligen gått på högvarv,
hade jag inte haft dom närmsta som stöttat o som jag kunnat prata med så hade jag nog blivit sönderstressad igen.
Uuurrk.

Igår var det dagis igen..
jag var med tvillingarna typ en halvtimme sen fick jag gå..
Max blev jätteledsen, lite ovant, Vincent brukar va den kinkiga annars.
Men dom ringde sen och sa att det hade gått över på 2 min.
Ja det brukar väl va så med dessa barn ;)

Idag var dom där själva hela dagen.
Det gick jättebra.

Det var så tomt o konstigt för mig bara, att va här hemma, bara jag liksom..
Men skönt ;)
hann plocka undan lite, hänga tvätt, dammsuga, diska å lite sånt :p

Det jobbiga är när det ska hämtas..
både Hugo o tvillingarna slutar 11.45.
Så jag får nästan flyga mellan dagisen :p
Det tar ju ändå 10 min att gå mellan, men dom får helt enkelt acceptera det som det är..
jag kan omöjligt komma fram fortare nu när jag inte har körkort.


Jag är nöjd, med det mesta just nu.
Livet känns ganska soft.

Och med världens bästa barn i min närhet så är det verkligen en trippel-dos med solsken.
♥♥♥



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback