Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

zzzzz.

godkväll.

Besöket på bvc gick bra, nu var det ju bara läkarbesök o han tittade i deras öron å sånt, men allt såg bra ut.men han skickar en remiss till Falun där man gör hörseltest på barn under 4 år ändå, så vi kan utesluta fel på hörseln.

Sen har mamma varit här o druckit kaffe.
Det har varit massa bus på pojkarna idag :p
När Max o Vincent äntligen hade somnat målade jag om vardagsrumsbordet, det vart fan så mycket bättre o Hugos fina målningar syns inte längre haha ;)
Han var ju djävulsk när han var mindre, ritade precis överallt!

Nu har jag duschat o ska snart sova.

Jag tittade på ensam mamma söker, sista avsnittet idag.
Undrar om det finns nån rätt där ute för mig?.
Det känns fan inte så.
Men det är väl lite så, man kan inte älska nån förräns man älskar sig själv, sägs det ju..
nja älska mig själv vetifan om jag nånsin kommer göra,
men jag förstår hur det menas...

jaja ska sluta babbla o försöka sova.

Goood natt världen.


Kommentarer
Postat av: Lisa-Marie

Åh, självklart finns det någon till dig därute!
Och han dyker upp "när/där du minst anar det" som dom säger ;-)

2012-11-06 @ 07:26:56
URL: http://lisso.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback