Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

ny katt?

 
Jag funderar å funderar på om vi ska skaffa en till katt.
Tycker så synd om Tic att inte ha en missekompis:(
I helgen när barnen inte heller va hemma verkade hon så uttråkad och så vilsen.
Det gör lite ont att se :(
 
Men jag vet inte om jag orkar skaffa en till katt.. man ska orka ta hand om allt också..
och med allt som det är så är det fullt ös ändå.
 
Nog för att Tic säkert njuter av att få all uppmärksamhet o all kärlek så vill hon säkert ha en kompis.
Och då hade jag skaffat en för hennes skull, så att hon inte mår dåligt över att helt plötsligt va ensam.
 
Jag saknar min misse så himla mycket. Min svarta lurvboll.
:(
 
Söndag o slut på helvetesveckan.. förhoppningsvis blir det bara bättre nu!
Fast jag är fortfarande lika jävla förkyld, ska jag få lov att få penicillin nu igen?.
Nej tack. jag hatar verkligen att kolla upp när det är nåt "fel" med mig själv..
 
 
Nej nu ska jag sova.
God natt.
 
 
 

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback