Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

R.I.P missemjau

Min fina misse är död :(
Det kom verkligen som en chock, jag har nog inte fattat det än heller..
Min bror ringde o hade sett en överkörd katt här på rödmyren, och tyckte att det såg ut som min misse..

så jag gick o kolla, Hugo hade inte somnat så han följde med..
som tur var så var Missen hel, inget blod osv..
Vad skulle jag göra liksom, Hugo vågar inte va hemma själv liksom o tvillingarna sov..
Han stod en bit ifrån och såg inte missen riktigt först.

Nej herregud vilken kväll..
Och stackars Hugo är ju helt förstörd,
han minns ju när Teddy dog i Januari i år..
och nu är Missen borta också :(

Och Teddy dog i januari 2009.
3 av mina fina bebisar är borta :(
Mina katter betyder så himla mycket för mig!! ♥
 
Nu har jag Tic kvar, min lilla flicka.
Stackarn är ensam kvar utan sina kompisar :(
 
Jag fattar inte hur fan jag kan ha sån otur med allt!!
Vad har jag gjort för att förtjäna all jävla förbannade skit?!.
Jag orkar liksom inte nåt mer nu, snälla ge mig lite lycka istället!!
 
 
Missen & Tic här om dagen.
 
Mina gosmissar!
Det här vart nog det senaste fotot på han,
jag skulle fan ha tagit fler kort den senaste tiden..
jag skulle ha myst med mer han, pussat på hans mjuka fina päls o visat hur mycket jag tycker om han.
Och nu kommer jag aldrig mer få klappa på han eller känna hans goa mysiga lukt.
En sån speciell o gosig o charmig misse, världens snällaste o så enkel o lättsam.
matte älskar dig så ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

❤❤❤ jag förstår så väl din stora sorg. Har också fyrbenta vänner som jag sörjer väldigt och kan sakna så det värker.

Kram på dig

2012-10-09 @ 12:50:54
URL: http://blogg.mama.nu/fanea

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback