Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tisdag

Idag var det kallt när vi gick till dagis, brrr.
Tur att jag tog fram lite mer vinterkläder i helgen.
 
Men nu för tillfället skiner solen och det är härligt!!
 
Jag har tvättid om en halvtimme, tänkte tvätta mattor..
 
Snart helg igen också, veckorna går så himla fort!
Och jag är barnledig i helgen, tänk att det då är två veckor sen dom hade sin pappa helg, det känns ju som typ igår. :p
 
Får se vad vi ska hitta på dådå.. jag är partysugen. Igen. ;)
Men vad gör det, jag är mamma på heltid annars så när dom är hos sin far kan jag väl få vara NINA lite också.

Men ja, vi får se vad som hittas på!
 
 
Full o glad en mars-dag,, haha nu var jag minsann fyndig hahaha, nej då ;)
 

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback