Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tisdag..

Lyckades somna igår iaf, inte så konstigt med tanke på hur otroligt jobbig dagen var med feber o förkylning o sen en sån chock. + allt som är varje dag med hem & barn.

Vaknade några ggr inatt o när Hugo kom upp å sa han "jag älskar missen" , sen somnade han om. Sötnos.

Tic har legat på min kudde ovanför mitt huvud halva natten,
stackarn, det måste kännas tomt för henne. :(


Först var dom 3, sen försvann Ludde.
Missen & Tic har alltid varit så himla nära varandra,
så goa med varandra liksom, och mobbat ut den 3e :p
Några månader efter när Ludde hade dött så fick vi Teddy,
Teddy fick vi ha i 3 år sen vart han sjuk o dog,
troligen samma sjukdom som Ludde, dom var ju släkt också..
mysko.. men men..

Då var det Missen & Tic igen, dom har liksom alltid hängt ihop.
Men nu är Missen borta o Tic är ensam. :(

Hon har varit alldeles förvirrad idag, gått ut o in o fram o tillbaka o sen mest sovit..

Jag blir så ledsen, mamma o co har haft sina katter i måånga år,
Kurre vart ju hela 22 år!
Missen vart 6 i år.
Ludde vart 4 år. Teddy vart 3.

Vi är inte säkra på om han vart påkörd,
han var ju liksom inte skadad eller blodig eller så.
Det går rykten om att folk här omkring förgiftar katter..
vem vet liksom.
HEMSKT. Skulle jag få reda på nåt sånt o nåt namn så då jävlar får ni se en förbannad Nina.


Han är begravd bredvid Ludde & Teddy nu iallafall.
Tänk vad fort det gick,, på dessa ca 24 timmar hann han
leka o mysa o va ute o dö o begravas..

Igår när jag gav kaninerna mat o mer hö så satt Missen bredvid o kika, han var alltid nyfiken på kaninerna.
Sen hoppa token upp i buren :p
jag fick ner han direkt innan han hann skrämma slag på kaninerna hehe :p

sen när jag fixade i tvättstugan satt han o tittade på. som han brukar göra, sitta o titta o flörta o det ser ut som han tänker "titta matte vad fin jag är". :) ♥


Idag när jag stoppade in en tvätt var det så tomt där inne..
det har varit jättetomt här hemma, han brukar ju ligga o sova eller va med överallt.
Han har varit lite mer sällskapssjuk än vad Tic är.
 
Sen har jag precis vant mig vid att bara ställa fram två tallrikar med kattmat å så.. istället för tre.
Nu är det bara EN tallrik.
 
Nä usch det känns smått overkligt.
 
 
Såhär låg hon när jag vaknade imorse.
 
Min söta tjej!
 
 
 

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback