Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Chilla nu Nina!!

Jag måste lära mig att sakta ner lite! ibland får jag verkligen ryck och ska göra så mycket som möjligt samtidigt, det går ofta bra men ibland kör allt ihop sig i huvudet :p
sen blir det för mycket och jag blir tom o gör inte ett skit.
Jag hatar mina upp & ner banor.
Men så är det att va bipolär. urk.

Idag har jag varit grymt trött, Hugo var på dagis, tvillingarna är lediga på fredagar..
när Hugo hade slutat var vi ner till Tingsnäs så dom fick leka lite.
Det har varit sol o fint! Fast nog känns det att det är höst,
det är kallt emellanåt!
Snart är det vinter.....


Idag dög det minsann att bada! hela sommaren har dom varit badkrukor,
men idag i SEPTEMBER då gick det bra. Det var helt okej i den där "pölen" , ute i siljan var det svinkallt :p
 
 
Men det blev inte så långvarigt då vi inte hade tänkt bada så vi hade inga handdukar
eller blöjor med oss..
 
Det gäller att försöka njuta av solen så man inte får nån höstdepression!
 
 

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback