Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag.

 
Vad har vi gjort idag?
Jo vi vaknade vid 7.30, åt frukost, myste framför Wallace & Gromit ända till tvillingarna hittade sladden från dvdn till tvn..

suck, dom ska JÄMT greja med alla sladdar å sånt, drar ut kablar o bara jävlas.
Jag fattar inte vart dom får alla idéer ifrån!!
Men det är klart, dom är nyfikna o provar o gör nåt, jag eller Hugo blir arg o den andra av dom skrattar. Då tycker den skyldige att det är skitkul o fortsätter, den andra börjar också på samma sätt för att det är kul att jävlas.. typ.. :p

Sen fick vi besök av mamma, fikade lite.
Sen lite lek innan det var lunch.
Vi åt o plockade undan,
gick upp o satte oss i soffan framför tvn,
då gick M&V ner o på 2 sekunder hann dom hälla ut halva diskmedelsflaskan på golvet o stod o skubba med disksvampar :p
Ooohhh kul.... ibland har man lust att bara gå härifrån alltså. :p o bara skita i allt. men det går ju inte. :p

Det var lika bra att duscha av dom, alla 3 fick duscha/bada..
sen gick vi ut, till lekparken vid stormyren, barnen gillar den lekparken, den är ju roligare än dom här små fjuttiga fjant lekställena på rödmyren!
Det skulle ha funnits en STOR lekpark här omkring ist för massa gungor lite här å där..
Tänkte gå till tingsnäs först men nä klockan var så mycket så vi skulle inte hinna va där så länge innan de var dags att gå hem o göra middag.

Sen gick vi en promenad o in på willys på hemvägen.
Köpte lite gottis.

Hem o gjorde middag, åt..
lekt o plockat/städat lite..

Myste framför bolibompa med lite godisbilar , helnöjda grabbar alla 3!
Sen var Max & Vincent så trötta så dom fick välling o lade sig.
Och somnade nästan på en gång.

Hugo fick spela lite på datorn, jag har diskat o slängt sopor, gett kaninerna mat o sånt vardagligt.
Nu sitter jag och Hugo framför varsin dator haha ;)
Äter lite jordnötsringar o har det allmänt mysigt. :)


men gud jag vill ha en ny vagn!!
Den vi har är ju några år o den är sliten o vinglig o drar åt sidorna,
det blir tungt med två 2 åringar o t.ex. nån matkasse o man går och spänner sig hela tiden för att den ska rulla framåt å inte åt sidorna.
Jag får så ont i nacken!

Det var så mycket enklare när Hugo var liten, då var det mycket lättare o billigare att skaffa ny bekväm vagn för ETT barn.


 

Jaja jag ska pussa lite på min kaxiga 5 åring,
tack o hej leverpastej.
 
 
 

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback