Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

fulllt ööös

Ikväll fastnade jag framför Efterlyst, sorry Roomservice! :p
Fy fan vad arg man blir, att folk är såna monster alltså!
USCH, hoppas ni får smisk hela livet!!


Idag har det vart full fart. Dagis, besök, fixat massa hemma,
bakat, lagat mat till middagen idag o lunch imorgon, lekt o myst med busfröna, haft besök igen. m.m...

Är lite orolig över min kära mor som opererat bort en ful fläck på kinden idag, tänk om den är elak?. Herregud då går jag under,
min fina mamma har lidit nog med allt skit o sjukdomar!!
Starkare människa får man leta efter.
 
 
Nu ska jag hänga mer tvätt sen sova.
Inatt kom Hugo upp till mig, imorse vaknade vi av två små pojkar som hoppade på oss :p
Max & Vincent ville också mysa ner sig :) i två sekunder sen var det full fart :p
Men jag intalar mig själv att dom faktiskt är över 2 år nu, snaaart blir dom mer förstående och lugnare hehe;)
 
 
GOD NATT!!

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback