Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

gråååt inga tårar..

.. eller jo.. fy vad jag gråter nu för tiden. Förut kunde det gå ett halvår mellan gångerna men nu blir det var o varannan dag. Men det är skönt. Jag känner att jag lever o jag är inte lika "robot" som förut.
Även om det är så himla jobbigt ibland och paniken ständigt sitter i halsgropen så vill jag hellre va som jag är nu än förut.
 
Vincent ramlade idag och vart jätteledsen, då vart lilla mamma också ledsen haha :p
fjolla. ;)
 
Idag har vi varit ute ett tag, handlat lite.. promenerat.. njutit av solen.
Lekt & myst & bråkat :p
Mamma-son-bråk, o jag vann moahaha ;)
Det är roligt med dessa envisa skruttungar ;)
men jag älskar dom så himla otroligt groteskt mycket!!!!
Mina hjärtan, mitt allt, mitt syre. ♥♥♥
 

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback