Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Idag...

 
 
 
 
Idag har alla tre varit hemma från dagis.. Max & Vincent har haft feber sen i Söndags,
Hugo hade ont i halsen sa han.
 
Så vi har försökt ha en skoj dag, så gott det går iallafall.
 
Bakat en blå sockerkaka med rosa klet på, skulle bjuda mormor & Mattias på men kakan hann nästan ta slut innan dom kom ;)
 
Sen varit ute o lekt lite, fått lite frisk luft.
 
Pojkarna fick sockor som deras mormor har stickat, färglada var dom, grymma neonfärger ;)
Då syns dom iaf!
 
Sen har vi ritat o myst massor.
Scooby Doo är nya favoriten här åt grabbarna, jag kan filmerna utantill nu tror jag. ;)
 
Sen har jag o Hugo gjort ny playdoh deg som han just nu leker med.
Max & Vincent sover.
 
En riktigt mysig dag med mina fina söner!! ♥♥♥
 
 
 

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback