Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag

Idag har det varit en bra dag, ända från att jag öppnade ögonen så har jag haft en sån där glad känsla. Jag älskar dessa dagar!!

Idag var det folkrace här i Mora, halva min familj var där så vi åkte dit o kika.
Tråkigt med vädret bara, blåsigt o kallt o regn då och då.
Men barnen tyckte det var skitkul med alla bilar o alla människor som dom kände igen. :)

Vi var där nån timme innan Max & Vincent gav upp o bara skrek o ville ingenting.
Lika bra att åka hem.

Sen har vi bara varit hemma..
Max & Vincent somnade redan 17.30,
Hugo somnade nyss.

Jag ska slå igång en film tror jag.

Hoppas ni har en bra kväll!!


Kommentarer
Postat av: Lottiz

Hej!
Vill tipsa om en tävling inne hos mig där du kan vinna ett valfritt barnplagg. Var gärna med. http://lottizdays.blogg.se/2012/september/tavling-i-samarbete-med-alsklingsfrose.html

2012-09-25 @ 22:01:38
URL: http://lottizdays.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback