Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Not good at all.

Usch vilken omtumlande dag.. Jag fattar inte hur mycket mer man kan orka egentligen.. idag var undergången nära..
Allt var knasigt redan när vi vaknade..
sen var mammsen på akuten pga hjärtat igen, det är så himla jobbigt det där. :(
 
Max & Vincent bråkade o Max klämde fingret i dörren, fy fan bilderna kommer liksom tillbaka sen han klämde sig i april -11, då fingret klipptes av i dörren.. Nu var det lillfingret o han satt fast. Jag öppnade dörren å fingret var platt. Usch såg så hemskt ut.
Men det vart bra ganska fort iallafall, fingret är ju så litet o mjukt, men han var lite ledsen o Vincent var ledsen för han såg ju att nåt hände, o jag bryter ihop å bläää.. nää kaos..
jag fick liksom smått panik, som när han klämde sig förut.
Sen lite annat som jag inte tänker nämna här.
När man är så himla trasig så blir minsta lilla ASJOBBIGT.
Jag pallar snart inget mer. Jag måste, för mina barns skull, men ingen är en robot o orkar hur mycket som helst.. ja vi får se hur allt blir. Slutgnällt för nu, fick bara lov att sätta ord på det..
byebyyye.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback