Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sjukt bra.

Hellu.
Tittade på Livet blir bättre på tv3 nu ikväll,
ibland är det så skönt att titta på sånt,
man får sån inspiration att kämpa vidare!

Jag satt så mycket i skiten i dec-jan, you have no idea.
Och när man tror att det inte kan bli värre, så kan det ju faktiskt bli bättre.
Jag vet inte vad det var riktigt, men en morgon när jag satt å rökte, barnen var hos Ronny, då fick jag ett samtal.
Och DÅ bestämde jag mig verkligen att nu fick de va nog,
nu skulle jag kämpa å fixa till allt.
Det var ju inte så svårt egentligen,
bara man inser själv o tar tag i det.
Nu handlade det inte om droger eller sånt för min del,
aldrig.
Men annat som rör ens trygghet i ens liv.

Så mycket knas som hänt de senaste 1 ½ åren,
jag minns knappt vad vi gjorde förra året.
Det känns som att jag befann mig i nån konstig bubbla.
Men efter allt så är jag nu så stark i mig själv,
INGEN ska få krossa mig o mitt liv igen.
JAG har kontrollen.

Så jäävla gött!!!

Visst, vissa dagar vill man nästan bara dränka sig..
men så är ju livet, det går upp o ner.

Jag är så glad över att jag har mina fina barn,
min familj o vissa vänner.
Jag uppskattar verkligen allt o alla <3

Looove you!!



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback