Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

ah jisses..

Tänk att så fort det börjar kännas bra å stabilt igen så poff så blir vi nedtryckta i botten..
börjar bli jävligt less kan jag säga. tur att han är världsbäst så jag kan förbise det andra!!


söndag idag.. igår lördag var vi hos mej och städade och tvättade massor, så idag var jag hem o vek tvätt o fixade lite.
Imorgon kommer mina underbara barn igen! i veckan ska vi hitta på massa kul, dom är ju fortfarande lediga.
sen i helgen åker vi till syrran i Västerås å på lördag till Stockholm och går på Disney on ice ;)★
ska bli kul!
Älsklingen är ledig hela veckan, hoppas jag. det kan ju ändras på bara några timmar tyvärr :/ men så är det inom järnvägen..


nu ska jag spela lite Hay day haha medans Jonas duschar.
God natt!!



haha jag hittade flera roliga fotorams-appar, så kul att fippla lite :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback