Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

sjuker

Hellu. uurk nu är det dags igen.. halsont, öronen, feber.. jag är sjuk jämt, hela hösten har varit hemsk!
allt går bara ruuunt runt.

Förutom det så har jag haft väldigt bra, mysiga dagar. Mycket stress men så är väl julen ;)
jag fick en samsung tab3 av älskling i julklapp!
I LOVE IT!!
fy vad jag blir bortskämd, jag är inte van vid sånt här.
Men har verkligen hittat världens snällaste människa,
Jonas är så bra på många sätt, både mot mig och barnen. ♥

Just nu sitter jag här ensam o kikar, Jonas åkte o gratulerade sin mormor som fyller 94 år idag.
Barnen är hos sin pappa.

Jag fick lite presentkort i julklapp, så tänkte åka o titta vad mellandagsrean har att erbjuda, men inte idag, det orkar jag inte.


saknar mina barn.. mina älskade goa skruttar♥
även fast dom är 3 1/2 o 6 år så är dom ändå mina småskruttar!
love love love.


hej så länge, nu ska jag blunda i 5 min.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback