Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag

4e advent. Ujuj va fort de har gått!
Kan inte fatta att det är julafton på tisdag.. ingen snö, storm, regn, totalt kaos hemma, inga julklappar köpta, noll julkänsla. Men jag har gett upp med att försöka ha julfint hemma, i år iaf.
Tänker inte slita ihjäl mig när det ändå bara stökas till lika fort igen.. jag orkar icke..
Nästa år kanske de går bättre, när Max & Vincent är ett år äldre :p
 
Jag loggade in här på blogg.se på datorn nu,, har inte gjort det på säkert ett halvår. Tänka sig att jag har läsare kvar :p haha men det är bara kul :)
 
Barnen åkte till sin far för en stund sen, älskling jobbar i Fagersta/Krylbo över dagen.. jag ska vika hundra kilo tvätt å sen får vi se, har sån dryg huvudvärk.
 
Igår var vi till pappa & Karin i Dala-Järna, trevligt trevligt.
Imorgon ska jag o Jonas åka till Borlänge å handla julklappar, jag är ute i sista sekund som vanligt ;)
Tisdag julafton, då ska jag ha barnen. Är ju egentligen Ronnys vecka men det blir ju lite hattigt när det är storhelger.
Sen ska jag ha barnen på nyår, då är det ju min vecka. Nyårsafton är ändå överskattat o jag sitter mer än gärna hemma med barnen :p :)
 
Nej jag ska väl inte fastna här nu då utan upp å hoppa, dricka kaffe å vika tvätt. (hatar de verkligen.. haha)..
 
Ha de bra, puss puss
 
 

Kommentarer
Postat av: ammie

Åh, jag vill dricka kaffe med dig snart <3
JAG SAKNAR DIG SOM FAN <3

2013-12-27 @ 22:38:45
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback