Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

både igår o idag..

har det kännts ganska bra faktiskt. jag känner mig säker på min sak även om mycket pekar på att jag har fel. det märks helt enkelt! och har jag fel så är det så, man lär sig allt efter livets gång.

barnen hemma från dagis igen, inga spyor men dåliga i magen.
då får dom hellre va hemma än å smitta andra ifall det är nåt.
dessutom så går det så mycket på dagis så håller vi oss hemma så kanske vi kan bli friska nån gång! :)
det vore ju skönt :p

när man har flera barn då går fan allt bara runt runt. tänk dom som har typ 8-10 barn, dom måste ju nästan jämt ha nåt barn sjukt. fast iofs så utsätts dom för mer så dom kanske har starkare immunförsvar.. eller nåt.. :p
lite kvällsfunderingar såhär på torsdagsaftonen!!

fredag imorgon..
vi har inget planerat. blir nog en skön helg, ta dagen som den kommer typ.

jag sökte en lägenhet idag ;)
jag har jävla mycket poäng så man kan ju hoppas. fast lite nervös blir jag, har bott här så länge.
men något nytt behövs ju!!
men när barnen bor hos sin pappa varannan vecka, måste dom ha varsina rum hos mig då? jag menar, jag behöver verkligen inte så stort som en fyra egentligen...


nej nu ska jag försöka sova.








Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback