Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

??

Helvete vilken dag.
Tur vi har mamma/mormor som finns för oss <3


Alltså det är så sjukt. Ända sen vi gjorde slut så har folk varit som hökar på han, mina vänner. Först en av dom bästa jag någonsin har haft. Ont som fan gjorde det. Och nu en annan.
Jag fattar inte hur man kan göra så.
Har man aldrig blivit sårad så vet man nog inte hur det känns.

Även om vi gjorde slut för över 1 år sen så vet ju inte ni hur våran relation har varit efteråt.
Han har varit mitt största stöd i ALLT,
min bästa vän.
Bara för att vi inte är "ihop" så har han ändå varit en väldigt betydelsefull person för mig.

Han får göra precis vad han vill, med vem han vill.
Jag tycker bara det är så fult gjort, hur skulle ni känna om jag höll på så med erat ex, bästa vän, barns pappa?..

Och det som gör ont är att jag vet hur ni snackar bakom ryggen på mig, alla, och till och med varandra, under dessa år, alla vet ju om det men ingen vågar stå upp o säga ifrån.
Förutom jag, är väl därför jag fått så mycket skit tillbaka.
Jag är ärlig, det sticker i ögonen på folk.
Och jag säger stopp när folk beter sig så respektlöst,
sånt är ju icke accepterat, helst ska man ju bara stå ut o låta folk snacka massa jävla skit om en o behandla en som jag vet inte vad.
Då är allt frid o fröjd. Men vilket liv är det att leva?

Jag har inte gjort er NÅNTING, efter allt det här har jag fått reda på så jävla mycket och jag hade kunna gett tillbaka som fan.
Men varför skulle jag va så elak o lägga onödig energi på det?

SÅN är jag.

Jag vet att ni tror att jag snackar massor om er,
men jag har knappt pratat, eller träffat nån av er på säkert minst 1 år.
Jag vet ju ändå ingenting om er och har därmed inget att snacka om.
Och till vem skulle jag säga nåt till?!
Jag umgås knappt med folk, förutom när jag har festat o försökt vara glad för en stund, tro mig, då finns det ingen lust att snacka om er, så intressanta är ni INTE.
och många av dom jag träffat då vet nog inte ens vilka ni är.
 
jag är ensam med tre barn och när jag har dom är det fullt jävla ös, + hem o mig själv som ska tas omhand. All energi går åt!!
Dom få dagarna hittills som dom har bott hos Ronny ,"varannan vecka", som inte ens har varit det än, har jag legat hemma med panikångest o sovit o deppat pga att jag har blivit fetingdumpad o krossad.
Hade jag kunnat hade jag raderat den tiden "vi" hade för det gör så jävla ont.


Man blir ju bara så ledsen när man får bevis på hur illa folk behandlar en,, ärekränkning..

Och tänk att det är så jävla kul att förstöra för andra,
vad tjänar man på det? en egoboost eller?

Vissa människor tål verkligen inte att se andra ha det bra.
Sånt sticker väl också i ögonen.

Men nu har ni lyckats krossa mig o min o ronnys relation är totalt trasig o hoppas ni är nöjda.

Sitt där o lev i er bubbla, vi utanför vet att det enda ni har gemensamt är att trycka ner andra.

What comes around goes around.
KARMA.

Det kommer ni märka en vacker dag.

Och ni får tycka vad fan ni vill efter detta inlägg,
ni finns inte i mina ögon längre och kan inte sjunka mer än vad ni redan har gjort.


Tack vare detta iallafall, så har många snälla människor hört av sig,
stöttat o gett varma ord.
och vill ses.
Det betyder väldigt mycket <3

Alla där ute är inte idioter, även om det ibland verkar så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch vilka dårar det finns :( förstår din smärta :(

2013-02-10 @ 18:39:50
Postat av: Catrin

Usch vilka människor det finns!
Om du känner att du vill ha lite sällskap och prata av dig så vet du att jag inte finns långt bort.
Ta hand om dig!

2013-02-10 @ 19:26:40
URL: http://varatlillaliv.bloggplatsen.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback