Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

helg

Har varit en bra helg faktiskt!
Jag har varit pigg o glad o fått massa gjort, och haft massa kvalitetstid med mina finingar. <3

Nu ikväll fick jag nåt ryck o möblerade om i sovrummet,
här om dagen i v-rummet. Börjar nästan trivas ju,
kanske inte ska flytta ändå då :p
äh vi får se.
Helst flyttar jag bort från Mora.
Det finns verkligen ingenting som håller mig kvar.
Och jag vill bo nära systeryster <3

Nästa helg åker vi förhoppningsvis dit o gratulerar henne,
hon fyller ju år 14/2. :)
Världens bästa syster, jag är så glad att jag har dig!!!!!


Nej nu ska jag ta en snus sen snart sova..

nattinatti.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Och jag är glad att jag har dig min älskade syster! Älskar dig otroligt mycket! <3

2013-02-11 @ 08:50:02
URL: http://jessiiicaaas.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback