Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

komiskt..

Jag tycker att det är så jävla komiskt hur ni kan veta att jag bara sitter o gnäller hela dagarna, ni pratar inte ens med mig så vad vet ni vad jag gör hela dagarna..?
Bara för att jag inte skriver här eller på facebook allt jag gör?
Vissa dagar känner man för att dela med sig av allt,
andra dagar ingenting.

Jag är medveten om att jag har gnällt en hel del dom senaste månaderna. MEN jag har haft anledning till det också.
Och ni har ingen aning om vad som har hänt det senaste halvåret,
det är inget jag berättar för lösa folk som ni.

Jag är så glad att jag har raderat en del folk ur mitt liv,
energitjuvar som bara vill andra illa.
Men det är väl så, i detta lilla samhälle vi bor i finns inget som heter respekt för andra människor.


Kommentarer
Postat av: Lisso

Energitjuvar är såååå jobbiga! Särskilt såna energitjuvar som inte släpper taget (som snackar skit när man inte orkar med dom längre osv osv)
Och klart man får gnälla, ALLA gör det då och då, ibland öppet, ibland "privat".. :)

Försök ignorera tjuvarna, tänk att deras liv är så tråkigt att dom måste leva det genom dig istället (trots att ni inte ens umgås ;) )

Kram på dig!

2013-02-04 @ 14:37:53
URL: http://lisso.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback