Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

jaa..

hej hej. jävlar vilka omtumlande veckor det har varit. riktigt jobbigt vissa perioder. men det är bara å kämpa på å hoppas på det bästa. jag har mått så konstigt och knappt kunnat äta, gått ner 6 kg på två veckor, det är ju bra men det är fan drygt när man måste äta för att inte svimma men maten bara sväller i käften å man får verkligen kämpa för att svälja. urk.

och nej jag är inte gravid.. haha. lika bra att påpeka det!
jisses vad folk snackar föresten,
men ja ja bra att dom är roade haha ;)
jag vet hur det ligger till och jag lyssnar inte på snack utan bildar min egen uppfattning eller helt enkelt tar itu med det å frågar hur det ligger till istället för att TRO massor.
men det är bara jag....


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback