Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

funderingar..

usch nu har jag haft några såna här dagar då jag funderat på livet..
vad jag har, vad jag vill ha, vad jag ska göra.. vad jag inte ska göra..
det blir för mycket i min lilla hjärna, jag blir bara tom o handlingsförlamad.
 
Idag har paniken varit nära igen.. känns att söndagen närmar sig då barnen ska till sin pappa igen.
jag vet liksom inte vem jag är när jag inte "är" mamma.. ja jag är ju alltid mamma, men när dom inte är här liksom..
 
 
vem är JAG?. vad ska jag göra med mitt liv?..
jag har ingen inspiration alls..
det känns som att jag skulle klara vad som helst, allt hemskt som hänt har gjort mig så stark.
Jag önskar bara jag visste vilken väg jag skulle gå, jag är ju så velig.
 
Jag fyllde 27 i tisdags.. ett år närmare 30.. åldersångest har jag haft i många år.
men nu blir det starkare. det är så mycket jag vill göra i mitt liv. vart ska jag börja?..
 
Haha nä ska sluta grubbla.. sånt är inge kul att läsa iaf ;)
men det är skönt att sätta ord på tankar ibland.
 
Nu ska jag sova så jag orkar upp å va pigg imorgon, blir lite fika här o så ska jag njuta av dagen med barnen.
God natt.
 

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback