Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

tjohoo

Har haft några superdagar :)
Fick oväntat besök i Fredags, goaste godingen. :p
Hade en jättemysig helg!!
Jobbigt när han åkte hem igen bara men barnen kom hit då iaf så jag har haft tankarna på lite annat också.
 
Måndags var det massa läkarbesök, för tvillingarna o mig..
men skönt att ha de gjort. Fått lite hjälp.
Sen handlat o varit hemma å grejat o lekt.
Idag tisdag har dom varit på dagis, sen fick M&V gå hem,, så länge dom lydde iaf.
Vincent är en jäkel på att smita o springa ut på vägen så jag törs inte rikigt ha han "lös" ibland.
Är inte så lätt att ha koll på alla 3 samtidigt liksom. Säkerheten går först.
Så han fick åka lite vagn emellanåt..
Men Max var jätteduktig o gick på cykelvägen o bredvid oss andra.
Skönt när man kan börja göra saker utan att dom ska springa åt olika håll...
 
Jag hoppas den "jobbigaste" tiden har varit nu,, nu är dom lite större å förstår mer,
inte lika trotsiga o lugnare. 2 års trotset har varit grymt drygt med dom :p
Nu är det istället Hugo som blir värre å värre, men än så länge har jag kontrollen.
6 års trotset sägs vara den värsta trotsåldern.. åh jisses, haha.
 
Sen när vi kom hem idag så har vi påskpyntat lite.
Hugo är superglad över allt, och tjatar om påskägg hela tiden :p
den som väntar på nåt gott ;)
och som vanligt så får dom ägg av alla möjliga,,, puuh förra året tog godiset aldrig slut utan jag fick slänga massor :p
men jag är så tacksam över att folk är så goa mot mina barn!!
Det värmer i mitt hjärta.
 
 
Imorgon blir det dagis o möte o besök.

Nu ska jag sova, så natti natti :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback