Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

baby you like a rainbow

Nu sitter jag här å väntar på att barnen ska komma. Sjuukt vad fort veckan går!
Det känns som att dom åkte till sin pappa typ igår,
fast det var ju iaf inte en vecka sen jag träffade dom..
jag hade dom valborg-onsdag.
 
Men jag saknar dom såå!!

Men snart snart snart :)
 
Sen blir det en vecka med fullt ös igen,, hoppas vädret håller i sig så vi kan va ute massor!
 
Idag är det sol å skönt ute, jag har varit ut på en rask promenad, höll på å svettas ihjäl :p
dags att ändra tänket om vilka kläder man ska ha på sig :p
 
I helgen har jag haft lite besök :)
druckit lite öl, tittat på film å haft det allmänt bra.
 
Jag känner mig halvt dö bara, har knappt kunnat sova på hela veckan..
så nu lite kaffe å invänta mina hjärtan!!
 
Molly saknar sin Hugo <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback