Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

oktober

Just nu är livet ganska härligt faktiskt, en ovan känsla men jag försöker njuta av de så mycket jag kan :)

Älsklingen är å jobbar, saknar han men jag börjar vänja mig vid att han är borta varannan vecka.
Tänk att jag har hittat en sån underbaring, den 20/10 är det ett halvår sen vi träffades :) ♥

Med barnen är det ganska bra. Vincent har fortfarande vatten i örat å problem med polyperna så vi väntar å ser vad som ska göras åt det.
Max mår bra.
Hugo mår också bra, han verkar trivas med sina klasskamrater och att vara i skolan.

Den 30/10 fyller han 6 år!!
ja jisses.. vart tar tiden vägen.
så vi håller på att försöka planera kalas å allt vad det innebär :)

sen är det snart dags att tänka på julen.. att komma på julklappar är fan inte det lättaste.

nån som har nåt förslag? :)

puss


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback