Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

deep shit

Ibland kommer man in i sådana perioder då man bara grubblar och funderar massa djupa tankar.. om livet, varför det är som det är och varför man får gå igenom tuffa saker hela tiden..
ja så är väl livet antar jag.. man mognar av varje erfarenhet och förstår mer och mer.
Jag tror att vissa människor helt enkelt är gjorda för att klara av tyngre saker än vissa andra. Och det är dom som får stå ut med det. fast dom inte vill. för att dom är så starka som dom faktiskt är, helt enkelt.

flummigt va? ;)
men jag har haft flera såna här djupa dagar nu då jag bara funderar och går igenom varför det är som det är..
tills jag kommer till den dag då det är färdig-grubblat för denna gång.
tyvärr tar det en jävla massa energi och jag är helt slut.. så idag gör jag inte ett skit för att försöka piggna till tills imorgon då jag måste va alert igen.
Barnen kommer och mycket energi går åt till allt som rör dom.

I veckan har jag lite möten och annat att ta itu med.
Jag önskar att det vore lite annorlunda, lite enklare. men livet är tufft och man ska väl egentligen bara vara glad för det man faktiskt har.

♥♥♥♥

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback