Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

oh my god

Herregud jag har varit utan snus sen igår! de har gått ganska bra faktiskt, men nu känner jag mig desperat :p men jag har inget val för nu är det sjukt tomt på pengar.
Har varit riktiga helvetes månader från oktober.. urk. jävla fucking pengar som bara förstör.
"pengar kan inte göra någon lycklig", jo tjena.. jag hade då varit lyckligare om jag slapp svälta :p

huvudsaken barnen har mat o kläder, jag överlever men man mår inte ett dugg bra...


Har iaf haft en mysig dag med Jonas o barnen. massa lek o mys, åkt pulka, kikat på film. å barnen har varit sams ;)

Jag är så stolt. så sjukt stolt över mina barn! Tänk vad vi har kämpat.. det är stor skillnad på nu o för ett år sen.
nu kan man verkligen njuta av dagarna istället för att bara överleva dagen.







Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback