Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Pollen djävulska pollen

Uusch vad jag tycker synd om Max, han har sån allergi :(
Jag har det också men inte alls lika mycket som han, jag tycker det är jobbigt, så vad är det inte då åt han? :(


Jag kanske ska bli lite mer aktiv här :)
Men vet inte vad jag ska dela med mig av, folk snokar o snackar o vrider ju på allt i denna håla så känns skönast att bara omge sig med dom man har o skita i resten.
Jag hade kunnat radera typ alla från en del av "mitt förra liv",
jag har det så mycket bättre nu med snälla goa omtänksamma människor som inte baktalar en hela tiden, utan anledningar.

Jag o Jonas har det jättebra, snart har vi varit tillsammans i 1 år!!
My sweety <3

Med barnen rullar det på, är väl upp å ner med dagis o skola, sjukdomar, väntar på Max operation o nu allergin.. har fått avboka flera ggr nu, bland annat var det magsjuka, å nu är han så påverkad av det här så en sövning vågar jag inte.

Vincent verkar må bra, nästa vecka är det 2 månader sen han opererades och han hör mycket bättre, han har mycket lättare att andas genom näsan o talet har blivit så mycket bättre :)


Fortsätter snart.. :)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback