Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mandarin

Nu ska jag käka lite mandariner, och titta på film!
Köpte skitgoda mandariner på ICA, inge sura alls. Jag hatar sura mandariner/apelsiner, brukar ha oturen att köpa fel jämt också haha, men inte nu. :)

Nu är det våra bästa år på tvn, nu tjatar dom om att det inte alls är Marlena som är mördaren blablabla, men min kompis läste på en sida på nätet att det ÄR hon som är det, hon bara luras, och alla är ju så jävla blåsta så dom fattar inget, haha. Nej nu ska jag sluta klaga, finns ju dom som tycker om det där programmet. :P

Just ja, jag tänkte jag skulle lägga ut en tävling idag! Så kika in igen om ett tag. :)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!
Filmen var verkligen jätte bra! Se den :)

2008-03-24 @ 13:41:00
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: Ida

Marlena är inte mördaren :)

2008-03-24 @ 15:03:31
URL: http://drinkitup.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback